מיכל יוגב

גישור גירושין: לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר – The Marker

https://www.themarker.com/labels/1.9556676

מיכל יוגב: תמיד לחשוב על היום שאחרי הגירושין

פרידה היא סיטואציה מורכבת הכוללת לא מעט אתגרים איתם יש להתמודד. על מנת לעבור את התהליך לצד הקשיים הנלווים לו, ניתן להיעזר בגורם המכיר את התחום מקרוב, אשר יוכל להעניק ליווי ולענות על השאלות החשובות.

לשמור על הילדים ועל עתידם

 "האם הייתם שמים את עתיד ילדיכם בידיים זרות? בידי עורכי דין? בידי מקבלי החלטות שלא מכירים את ילדיכם? התשובה היא כנראה לא. וכאן נכנס הגישור ויתרונותיו הרבים על פני הליך בכותלי בית המשפט", מסבירה מיכל, "הגישור מאפשר לבני הזוג לקבל את ההחלטות במשותף על עתיד ילדיהם ועתידם בעצמם. לצמצם את חוסר הוודאות והמתחים הנלווים לפרידה תוך שליטה מלאה על התהליך, ולסיים אותו  באופן קצר יותר, יעיל יותר ובצורה מכובדת שתייצר בסיס טוב עבור עתיד הילדים".

מה נעשה בתהליך הגישור?
 "בתהליך הגישור אנו מגדירים מחדש כיצד ייראה הקשר בין ההורים מכאן ואילך, ולמעשה מגדירים מחדש את מערכת היחסים שלהם, כמובן כשטובת הילדים היא מעל לכל. אני רואה את תהליך הגישור והמקצוע שלי כשליחות של ממש. גירושין נחשבים למשבר השני הכי קשה לאדם, אחרי מוות, ויש לכך השלכות על כל ממד בחיים".
 לסיכום אומרת מיכל כי "אני מאמינה בתהליך הזה ומביאה את כל כולי אליו. אני מלווה את בני הזוג לאורך כל התהליך ויחד איתם אנו מגבשים הסכם המקובל על כל הצדדים תוך התחשבות בצרכים ובאילוצים של כולם. מטרת ההסכם היא לדאוג להיבטים המרכזיים בחיים של הילדים ושל בני הזוג עצמו מנקודה זו ואילך כולל בין השאר: זמני שהייה עם הילדים, חלוקת רכוש, מזונות, וכן בניית מנגנונים לקבלת החלטות עתידיות באשר לילדים. ההסכם כמובן יקבל תוקף משפטי אשר יהיה קביל בבית משפט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.